FUNDA

Kaikki tuotteet -25 % koodilla SUPERSALE25.
Kaikki tuotteet -25 % koodilla SUPERSALE25.

Toimitus- ja maksuehdot

FUNDA Oy 2830962-4 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: asiakaspalvelu@funda.fi

Puhelin: 040 169 7736

Postiosoite: Kalliontie 13, 85500 Nivala

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin, ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto Lasku ja Osamaksu.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto: Voit maksaa Jousto Laskulla tai Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur) ja Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur ja kuukausikorko 2,42 %). Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)

Sähköposti: payform@bambora.com

Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)

Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Toimitus

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 2-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Huomioithan, että tuotteiden pakkaamiseen käytetyt pakkaukset eivät välttämättä ole tuotteiden omia alkuperäispakkauksia, sillä myymme verkkokaupassa myynnissä olevia tuotteita myös kivijalkamyymälämme puolella.

Palautus ja vaihto

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavien tai vaihdettavien tuotteiden tulee olla alkuperäispakkauksessaan ja myyntikuntoisina.

Maksuton vaihto ja palautus onnistuu myymälässämme. Mikäli palautat tuotteen myymäläämme, tulee sinun näyttää kassalla sähköpostitse saamasi kuitti ostoksestasi. Palautus voidaan hyvittää pankkikortillesi suoraa kassalla. Halutessasi raha voidaan maksaa myös tilillesi. Rahat palautuvat tilillesi 1-4 päivän aikana palautuksesta. Mikäli olet valinnut maksutavaksi laskun, tulee lasku maksaa palautuksesta huolimatta.

Mikäli haluat palauttaa ostamasi tuotteen postitse, täytä paketin mukana tullut palautuslomake huolellisesti. Palauttaessasi tuotteen meille postitse perimme 3,99€ palautuskulut. Myös Postin noutopisteeltä noutamatta jätetyistä paketeista perimme palautuskulut.

Vähennämme palautuskulujen osuuden sinulle hyvitettävästä summasta. Hyvitys maksetaan palautuslomakkeessa ilmoittamallesi tilille. Kaikkien tuotetieto- ja hoitolappujen tulee olla edelleen kiinni tuotteessa, ja tuotteen tulee olla uudenveroisessa kunnossa. Pakkaa täytetty palautuslomake palautettavan tuotteen kanssa samaan pussiin. Mikäli mahdollista, voit käyttää samaa pussia, jossa sait tuotteet. Irroita aiempi postituslappu paketista ja kiinnitä tilauksesi mukana tullut palautusosoitelappu sen tilalle.

Jos Posti pyytää sopimustunnusta palautuksen yhteydessä, ilmoita tunnuksemme: 657459. Voit käyttää palauttamiseen myös Postin Helposti-koodia. Palautuksesi Helposti-koodin saat käyttöön ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Huomaa, että palautettavat tuotteet tulee lähettää meille 14 vuorokauden sisällä paketin vastaanottamisesta. Palautuksen käsittely saattaa kestää enimmillään 20 arkipäivää. Lisää tietoa palautuksesta saat sähköpostitse, kun palautuksesi on saapunut ja se on rekisteröitynyt varastollemme.

Tarvittaessa kysy lisätietoja palauttamisesta asiakaspalvelustamme puhelimitse: 0401697736 tai sähköpostitse: asiakaspalvelu@funda.fi.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Mahdolliset riitatilanteet pyritään aina ensisijaisesti ratkaisemaan sovittelemalla. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet myös kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Vieritä ylös